Hai, saya Hakiki, apa yang boleh saya bantu?

Mencari tempat untuk cetak baju?

Ramai yang mencari tempat cetak baju yang buat cetak baju dengan HARGA BERPATUTAN, KAIN SEDAP dipakai & ADA KUALITI walaupun harganya MURAH.

Okay, saya pasti anda mesti dah penat mencari.

Kami di KilangCetak.com menawarkan harga yang berpatutan, siap boleh hantar tak kira di mana anda berada

Saya boleh bantu anda! Tak percaya ke?

pelanggan

Selamat Datang ke KilangCetak.com
Mencari tempat untuk cetak baju? untuk program anda seperti acara sukan, marathon, sukan sekolah. Juga cetak baju untuk hari keluarga (family day), reunion, rombongan dan sebagainya.
Di sinilah tempat cetak baju.

cetak baju apple run
baju applerun
Anda TAK PERLU keluar rumah untuk mencari kedai Cetak Baju.

 

Anda TAK PERLU berbelanja besar untuk Cetak Baju untuk dipakai semasa program yang anda rancang tidak kira secara kecil-kecilan atau kumpulan besar.

Anda TAK PERLU mengusung plastik besar yang mengandungi Baju yang ditempah.

Anda TAK PERLU pening kepala dan bazir minyak untuk menghantar kepada penerima Baju tersebut.

Anda TAK PERLU risau kalau tak reti buat design guna perisian komputer, lukis atas kertas pun dah cukup, TIADA CAJ DESIGN.

Amat sesuai untuk tempahan Cetak Baju sempena program yang anda anjurkan seperti Hari Keluarga, Konvoi, Baju Rewang Kahwin, Baju Krew Event dan Macam-macam.

KAMI BOLEH BANTU ANDA CETAK BAJU PADA HARGA YANG MURAH
baju-cotton

Kami didaftarkan di Suruhanjaya Syarikat Malaysia bawah nama perniagaan ASMA TEXTILE.
KilangCetak.com merupakan sebuah Pusat Cetak Baju Online sejak Januari 2013.

Bermula daripada hobi, kini kami mempunyai premis kedai terletak di Station 18, Ipoh PERAK.

Sejak dari itu, kami telah mencetak baju dan telah dihantar ke seluruh negeri malah telah sampai ke luar negara (SINGAPURA, BRUNEI, UK dan lain-lain).

Kami juga berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF).

Okay kini anda telah serba sedikit mengenali perkhidmatan yang kami sediakan. Izinkan kami berkongsi kepada anda semua TIPS PENTING bagaimana untuk dapatkan harga cetak baju yang ideal untuk anda.
Untuk pengetahuan anda, tiga perkara utama yang diperlukan sebelum kita dapat mencetak baju; 1. Design Baju (saiz cetak); 2 Design Baju (bilangan warna); 3. Kuantiti Baju yang Hendak Dibuat
1. Design Baju (saiz cetak)
Saiz cetakan dapat ditentukan dengan adanya design baju. Cetak saiz A3 adalah lebih TINGGI kosnya berbanding cetak saiz A4. JIKA ANDA MEMPUNYAI BAJET KAMI SARANKAN CETAK SAIZ A4.
ANDA JUGA BOLEH MEMBUAT CETAKAN PADA BAHAGIAN BELAKANG, LENGAN BAJU SERTA BAHAGIAN BAWAH BAJU. *Setiap tambahan elemen akan membuatkan kos cetakan baju meningkat.
2. Design Baju (bilangan warna)
Ringkasnya, lagi BANYAK warna yang hendak dicetak lagi MAHAL harga baju anda. NAK JIMAT CETAK SAHAJA SATU WARNA.
ANDA JUGA BOLEH MEMBUAT CETAKAN PADA BAHAGIAN BELAKANG, LENGAN BAJU SERTA BAHAGIAN BAWAH BAJU. *Setiap tambahan elemen akan membuatkan kos cetakan baju meningkat.
3. Kuantiti Baju Yang Hendak Dibuat
SEMAKIN BANYAK ANDA TEMPAH, SEMAKIN MURAH HARGA BAJU ANDA! 
ANDA JUGA BOLEH MEMBUAT CETAKAN PADA BAHAGIAN BELAKANG, LENGAN BAJU SERTA BAHAGIAN BAWAH BAJU. *Setiap tambahan elemen akan membuatkan kos cetakan baju meningkat.
buat-design

Sebahagian daripada baju yang dicetak di KilangCetak.com Anda boleh ikuti kami di instagram.com/kilangcetak

Jenis-jenis baju yang biasa pelanggan kami buat:

Jenis Baju
Apa keistimewaannya?
Baju Gathering/ Reunion/ Family DaySekian lama tak berjumpa, tidak salah jika anda cetak baju sempena gathering/ reunion/ family day. Boleh dijadikan kenangan. Design boleh disesuaikan dengan meletakkan nama group, malah jika ada bajet tambahan boleh letak nama masing-masing pada setiap baju.
Baju I AMBaju I AM ni pernah famous pada tahun 2013-2014 namun masih ramai yang meminati paten tersebut. Apakan tidak, kalau pakai waktu balik kampung, jarang jumpa kan, tengok baju sahaja dah kenal semula. SENANG. Di KilangCetak, anda nak buat sehelai pun kami boleh buatkan.
Baju Rewang/ Kenduri KahwinTahukah anda, majlis perkahwinan anda akan lebih menarik dan dihargai oleh sanak saudara serta jiran-jiran apabila anda memberi kepada merekan sehelai baju tanda terima kasih atas memastikan majlis perkahwinan anda lancar dan meriah.
Baju Program/ SukanPelbagai perancangan program dibuat tidak kira oleh pihak kementerian, jabatan, organisasi, syarikat swasta mahupun perseorangan. Sehelai baju sebagai token cenderahati kepada semua peserta yang turut menjayakan program itu.
Baju SyarikatSebuah syarikat tidak kira besar mahupun baru buka, bos pasti inginkan anda berpakaian seragam (sama) supaya sedap mata memandang. Anda boleh sulam logo syarikat pada baju serta sulam nama anda pada baju.
Baju Kelas / Baju KelabNak buat baju kelas setiap tahun pun boleh. Nama pun kenang-kenangan. Nanti dah habis sekolah tiada kenangan baju waktu sekolah dulu.

JOM CETAK BAJU DENGAN KILANGCETAK.COM


Untuk memudahkan proses sebut harga, berikan kami design dan kuantiti. Whatsapp atau EMEL.

Jika anda jauh daripada kedai kami di Ipoh, Perak, kami sedia membantu dalam pengurusan penghantaran ke pintu rumah anda dengan rakan perkhidmatan penghantaran kami ke rumah/pejabat anda.

Penghantaran terus ke rumah
Dengan khidmat kurier terbaik, kami berusaha memastikan penghantaran terus di hadapan pintu rumah anda. Sekiranya anda tiada di rumah, pihak kurier akan memaklumkan kepada anda untuk menyerahkan tempahan Baju kepada anda.

Dimiliki Oleh:
ASMA TEXTILE (002224436-W)
22 Medan Stesen 19/4
Station 18
31650 Ipoh
Perak
+60 5-321 5848 / 011-50700 007
Waktu Operasi: Isnin hingga Jumaat 10.00 pagi hingga 6.00 petang
Sabtu 10.00 pagi hingga 1.00 petang
Ahad/Cuti Umum TUTUP

Leave a Reply